Μέτρα & Σταθμά   ::   A/C Αυτοκινήτου   ::   A/C Split   ::   Οικιακής χρήσης    ::   Επαγγελματικής χρήσης    ::   Βιομηχανικής χρήσης    ::   Εξαερισμού    ::   Ηλεκτρονικά - Αυτοματισμοί    ::   Ηλεκτροκινητήρες    ::   Συστήματα καταγραφής
 
     
A/C αυτοκινήτου

Η χρηση του κλιματιστικου συστηματος κατα την διαρκεια της καλοκαιρινης περιοδου αποτελει την πρωτη μας αναγκη, απο τη στιγμη που μπαινουμε στο θερμο, εξαιτιας της ηλιοφανειας, εσωτερικο του αυτοκινητου μας.

Η συντηρηση και η αποδοτικη χρηση του κλιματισμου αποτελουν απλες διαδικασιες, παρα το <<μυθο >> που περιβαλλει το τοσο απαραιτητο συστημα του αυτοκινητου μας.

Σε οτι αφορα τη συντηρηση δεν απαιτειται τιποτα περισσοτερο απο την τηρηση των οδηγιων του κατασκευαστη. Σε οτι αφορα ομως τη χρηση του, ειναι απαραιτητη η γνωση μερικων πρακτικων κανονων, η τηρηση των οποιων θα συμβαλει στη μακροζωια του κλιματισμου και στην ευχαριστη παραμονη μας στο εσωτερικο του αυτοκινητου κατα τις μετακινησεις μας.

ΤΡΟΠΟΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Το 1939, Το  Packard 8 Club Coupe ηταν το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης, στο οποιο υπηρχε συστημα κλιματισμου, τοποθετημενο στο πισω μερος του αυτοκινητου. Εκτοτε, η εξελιξη της τεχνολογιας των συστηματων κλιματισμου, παρα τη διατηρηση της βασικης αρχης λειτουργιας του, υπηρξε ραγδαια. Ο σημερινος κλιματισμος ελεγχεται ηλεκτρονικα, συνεργαζομενος με τις παραμετρους αποδοσης  του κινητηρα και τις απαιτησεις μας, ειτε ειναι χειροκινητος ειτε αυτοματα ρυθμιζομενος.

Ο κλιματισμος  δεν <<παραγει >> ψυξη, απλως αφαιρει ποσο θερμοτητας απο το εσωτερικο του αυτοκινητου.Η θερμοτητα αυτη αποτελει το <<υποπροιον >> της απωλειας της ενεργειας της ακτινοβολιας του ηλιου οταν διαπερνα τα τζαμια ή απορροφαται απο το μεταλλικο αμαξωμα. Τα φιμε κρυσταλλα ανακλουν σημαντικο ποσον ακτινοβολιας, οπως και η ανοιχτοχρωμη βαφη του αυτοκινητου.

Το κυκλωμα του κλιματισμου αποτελειται απο τον συμπιεστη, ο οποιος συμπιεζει το ψυκτικο μεσο (Freon R-134a),που βρισκεται σε αερια κατασταση και στους 65 βαθμους κελσιου,ωθωντας το προς το ψυγειο του συστηματος, οπου υγροποιειται  και αφερειται η θερμοκρασια του, φτανοντας τους -15 βαθμους.

Στη συνεχεια, περνωντας απο το φιλτρο, αποβαλλεταιη υγρασια του (που διαφευγει προς το κατω μερος του αυτοκινητου μεσω ενος λεπτου σωληνα )και πηγαινει  προς τον εξατμιστη, που βρισκεται πισω απο το ταμπλο.

Στην εισοδο του,μια ειδικη βαλβιδα εκτονωσης μειωνει την πιεση του υγρου, το οποιο αεριοποιειται στους -5 βαθμους κελσιου, απορροφωντας τη θερμοκρασια και την υγρασια του εσωτερικου χωρου. Ενας  θερμοστατης ελεγχει  τη σταθεροτητα της θερμοκρασιας του Freon, που πρεπει να διατηρειται παντα στους -5 βαθμους  κελσιου κατα την εισοδο του στον εισοδο του στον εξατμιστη.

Στη συνεχεια, το ψυκτικο μεσον μεταφερεται στο συμπιεστη, οπου συμπιεζεται  και παλι , για να αποβολει στο ψυγειο τη θερμοκρασια που εχει παραλαβει. Η ψυκτικη  αποδοση του κλιματιστικου συστηματος ανερχεται στα 22-23.000b.t.u

Ο συμπιεστης τιθεται σε λειτουργια με την ηλεκτρομαγνητικη συμπλεξη ενος πηνιου, περιστρεφομενος κεσω ιμαντα απο το στροφαλοφορο αξονα του κινητηρα. Το εργο που απαιτειται αντιστοιχει με την απωλεια μονο εναμιση ιππου , οσο και ενα ανοιχτο παραθυρο με ταχυτητα 100χ.α.ω(παλαιοτερα, ο κλιματισμος αφαιρουσε ακομη και επτα ιππους απο την ισχυ του κινητηρα ).

Η καταναλωση  του κινητηρα  αυξανεται, μονο στο ποσοστο που αναλογει στην απωλεια αυτη,αφου το κλιματιστικο συστημα ειναι συνδεδεμενο με τον ηλεκτρονικο εγκεφαλο, ο οποιος << αναγνωριζει >> το προσθετο φορτιο και δινει εντολη στον ψεκασμο για πλουσιοτερο μειγμα . Το ιδιο συμβαινει οταν το αυτοκινητο μεταφερει επιβατες ή αποσκευες.  

Ο κλιματισμος  διατηρηται σε αριστη κατασταση, αν τον θετουμε σε λειτουργια επι πεντε λεπτα εβδομαδιαιως, καλοκαιρι και χειμωνα, ωστε να λιπαινονται και να διατηρουνται ελαστικες  οι τσιμουχες του μηχανισμου (μαζι με το ψυκτικο μεσον, στο κυκλωμα κυκλοφορει και λιπαντικο υγρο).Διαφορετικα θα υπαρξει απωλεια του ψυκτικου μεσου. Αν το περιβαλλον ειναι ψυχρο, ανοιγουμε και το καλοριφερ, ωστε να << ισορροπησουμε >>τη θερμοκρασια.

        

Δεν πρεπει  ποτε να αμελουμε τη συντηρηση του κλιματιστικου συστηματος, ακολουθωντας επιμελως τις οδηγιες του κατασκευαστη. Αυτο που μπορουμε να κανουμε και μονοι μας,ειναι να καθαριζουμε τακτικα το σωληνακι του φιλτρου,ωστε να διαφευγει η υγρασια που απορροφαται απο το εσωτερικο. Αν παρατηρησουμε οτι δεν τρεχει νερο απο το σωληνακι στο κατω μερος του αυτοκινητου , πρεπει να επεμβουμε, αλλιως υπαρχει κινδυνος καταστροφης του μηχανισμου.

Δεν πρεπειποτε να βγαζουμε τον ιμαντα που δινει κινηση στο συμπιεστη του κλιματισμου κατα τους χειμερινους μηνες. Οταν ο κλιματισμος δεν ειναι ενεργοποιημενος, ο ιμαντας περιστρεφεται απλως , χωρις σημαντικες τριβες, και χωρις η κινηση αυτη να μεταφερεται στο συμπιεστη.

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Υπαρχουν δυο τυποι κλιματισμου :ο αυτοματος (clima)και ο απλος. Στον πρωτο , μπορουμε να επιλεξουμε την επιθυμητη θερμοκρασια, η οποια διατηρει ται σταθερη με τους καταλληλους αισθητηρες που ενεργοποιουν  παραλληλα τον κλιματιμο και το καλοριφερ του αυτοκινητου.

Στον απλο κλιματισμο, ο συνδυασμος  αυτος  επιτυγχανεται με τη χειροκινητη χρηση των δυο ριθμιστων. Με το χειροκινητο συστημα μπορουμε να επιτυχουμε τη μεγιστη δυνατη αποδοση, ενω στο clima οι αισθητηρες θετουν καποιους περιοτισμους.

Στο συστημα clima, η επιλογη << defrost >> μας δινει τη δυνατοτητα να αφαιρεσουμε την υγρασια απο το εσωτερικο το ταχυτερο ξεθαμπωμα των παραθυρων.Αυτο βεβαια επιτυγχανεται και με το χειροκινητο συστημα, αρκει να ανοιξουμε ταυτοχρονα τον κλιματισμο και το καλοριφερ, με εσωτερικη ανακυκλωση του αερα.

Η διωρη παραμονη ενος αυτοκινητου κατω απο τον ηλιο μπορει να ανεβασει τη θερμοκρασια του εσωτερικου του στους 70 βαθμους κελσιου. Για να διευκολυνουμε τη λειτουργια του κλιματισμου, πρεπει πρωτα να κινηθουμε με ανοιχτα παραθυρα για λιγο, ωστε να φυγει ο θερμος αερας.Κατοπιν, αφου βεβαια κλεισουμε τα παραθυρα , μπορουμε να θεσουμε τον κλιματισμο σε λειτουργια, με εσωτερικη ανακυκλωση του αερα, ο οποιος θα δροσισει σταδιακα.

Ο ανθρωπινος οργανισμος δεν αντεχει σε αποτομες θερμοκρασιακες μεταβολες ανω των δεκα βαθμων.Αν η εξωτερικη θερμοκρασια φτανει τους 45 βαθμους, πρεπει να μειωσουμε σταδιακα τη θερμοκρασια του εσωτερικου χωρου, αλλιως κινδυνευουμε απο θερμικο σοκ.Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι το ιδιο ισχυει και οταν πλησιαζουμε στον προορισμο μας. Γι̉ αυτο, λιγο πριν φτασουμε, θα πρεπει να αυξησουμε σταδιακα τη θερμοκρασια του εσωτερικου, ωστε να αποφυγουμε την αποτομη εκθεση μας στο θερμο περιβαλλον . Ιδιαιτερα, ο θερμορυθμιστικος μηχανισμος του οργανισμου των παιδιων και των ατομων τριτης ηλικιας δεν προσαρμοζεται γρηγορα και ο κινδυνος θερμικου σοκ ειναι αυξημενος.

Οσο μεγαλυτερη ειναι η επαφανεια των παραθυρων και η χωριτικοτητα του θαλαμου των επιβατων, τοσο δυσχερεστερη ειναι η λειτουργια του κλιματιστικου συστηματος. Σε μεγαλα αυτοκινητα υπαρχουν δυο εξατμιστες :ενας στο ταμπλο και ενας στο πισω μερος του αυτοκινητου. Επισης, αν οι επιβατες αυξηθουν, η θερμοτητα των σωματων τους επιβαρυνει το εργο του κλιματισμου , ιδιαιτερα αν καπνιζουν.

Μπορουμε να αυξησουμε την αποδοση του κλιματιστικου συστηματος, αν ενεργοποιησουμε την εσωτερικη ανακυκλωση του αερα. Με αυτο τον τροπο, ο μηχανισμος  δεν καταναλωνει προσθετο εργο, αφου απλως διατηρει σταθερη τη θερμοκρασια του ηδη ψυχρου αερα, του οποιου, επιπλεον, το ποσοστο υγρασιας ειναι ελαχιστο, εχοντας ηδη απομακρυνθει. Το οξυγονο ομως που περιεχει εξαντλειται, γι̉ αυτο πρεπει να ενεργοποιουμε περιοδικα την εισοδο του εξωτερικου αερα.

Οσο και αν μας ευχαριστει, δεν πρεπει ποτε να κατευθυνουμε το ρευμα του κρυου αερα επανω μας. Ο κινδυνος ψυξης ειναι αμεσος, και γι̉ αυτο θα πρεπει παντοτε να κατευθυνουμε το ψυχρο ρευμα προς την οροφη του αυτοκινητου, εκει που συσσωρευεται ο θερμος αερας.

Ο καπνος των τσιγαρων συμβαλλει στην αναπτυξη μυκητων, που ζουν στο κατω μερος του εξατμιστη, εκει που συσσωρευεται υγρασια.Ενας απλος τροπος για να μειωσουμε την αναπτυξη τους ειναι να κλεινουμε τον κλιματισμο, βαζοντας τον ανεμιστηρα στη μεγαλυτερη ταχυτητα λιγα λεπτα, ωστε να εξατμιστει η παραμενουσα υγρασια. Εκτος αυτου, οταν σταθμευουμε, πρεπει να τοποθετουμε το αυτοκινητο σε οριζοντιο επιπεδο, ωστε να μη λιμνασει νερο στον εξατμιστη. Η εβδομαδιαια πενταλεπτη χρηση του κλιματισμου συμβαλλει στην εξοντωση των μυκητων . Ωστοσο, ειναι αδυνατο να αποφυγουμε εντελως αυτο το δυσαρεστο και δυσοσμο φαινομενο,οταν θετουμε τον κλιματισμο σε λειτουργια, υστερα απο καιρο. Στο εμποριο κυκλοφορουν ειδικα υγρα που ψεκαζονται στις γριλιες του αερισμου , εξοντωνοντας τους οσο ειναι δυνατο. 

Πρεπει να διατηρουμε παντα το αυτοκινητο μας καθαρο, πλενοντας το τακτικα. Η σκονη που επικαθεται μειωνει τη στλπνοτητα και την αντανακλαστικοτητα της επιφανειας, απορροφωντας την ηλιακη ενεργεια που συσσωρεεται στους κοκκους της σκονης , ανεβαζοντας την εσωτερικη θερμοκρασια κατα δυο τουλαχιστον βαθμους.

 


                               ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

        Κακη κυκλοφορια του ψυκτικου υγρου. Συνθηκες :Ανεπαρκης ψυξη

       

Συμτωμα που παρατηρουμε στο συστημα ψυξεως. Πιθανη αιτια του προβληματος.   Διαγνωση  Επισκευη.
 χαμηλη πιεση και οργανα χαμηλης και υψηλης πιεσης. Παγος επανω στο σωληνα του συλλεκτη προς τον εξαερωτη. Η διελευση του ψυκτικου υγρου εμποδιζεται απο βρωμιες στο συλλεκτη. Συλλεκτης βουλωμενος. Αλλαγη του συλλεκτη.

          

                      Υπερβολικη ποσοτης ψυκτικου υγρου η ανεπαρκης ψυξη του συμπηκνωτη. Συνθηκες :Μη ικανοποιητικη ψυξη

 Συμπτωμα που παρατηρουμε στο συστημα ψυξεως.  Πιθανη αιτια του προβληματος.   Διαγνωση.     Επισκευη .
 Υψηλη πιεση και στα δυο οργανα υψηλης και χαμηλης πιεσης. Δεν εχει ικανοποιητικη αποδοση το συστημα λογω υπερβολικης ποσοτητας ψυκτικου υγρου. Ανεπαρκης ψυξη απο τον συμπηκνωτη. Υπερβολικη ποσοτητα ψυκτικου υγρου στο κυκλωμα -υπερπληρωση συστηματος. Ανεπαρκης ψυξη του συμπηκνωτη -οι ψυκτρες του συμπηκνωτη ειναι βουλωμενες, η το βερτιλατερ ειναι ελαττωματικο. (1)Ελεγχος του συμπηκνωτη . (2)Ελεγχος λειτουργιας του βεντιλατερ. Εαν οι ελεγχοι (1) και (2) ειναι σωστοι τοτε ελεγξτε την ποσοτητα του ψυκτικου υγρου. Σημειωση :Ανοιξτε σταδιακα την εκτονωτικη βαλβιδα που βρισκεται στην μερια της χαμηλης πιεσης των οργανων.

          Λαθος τοποθετημενη εκτονωτικη βαλβιδα /ελλατωματικος σωληνας ελεγχου θερμοκρασιας (ανοιγει παραπανω απο το το κανονικο).Συνθηκες:Μη ικανοποιητικη ψυξη.

    

 Συμπτωμα που παρατηρουμε στο συστημα ψυξεως   Πιθανη αιτια του προβληματος Διαγνωση                     Επισκευη.
Υψηλη πιεση και στα δυο οργανα υψηλης και χαμηλης πιεσης. Παγος στις σωληνωσεις χαμηλης πιεσης.

 

Προβλημα στην εκτονωτικη βαλβιδα. Λανθασμενη ροη ψυκτικου υγρου Υπερβολικη ποσοτητα ψυκτικου υγρου στο κυκλωμα χαμηλης πιεσης.                       Η εκτονωτικη βαλβιδα ανοιγει πολυ. (1)Ελεγχος της τοποθετησης της εκτονωτικης βαλβιδας. (2)Αν το (1)ειναι ενταξει ελεγξε την εκτονωτικη βαλβιδα. Αντικαταστειστε τη αν ειναι ελαττωματικη.

 

 

       

             Αερας στο συστημα ψυξεως.Συνθηκες :δεν ψυχει ικανοποιητικα

            

Συμπτωμα που παρατηρουμε στο συστημα ψυξεως Πιθανη αιτια του προβληματος         Διαγνωση        Επισκευη
 Πολυ υψηλη πιεση και στα δυο οργανα χαμηλης πιεσης. Εισοδος αερα στο συστημα ψυξεως. Αερας στο συστημα ψυξεως. Κακη εκκενωση του αερα απο το συστημα. (1)Αλλαγη στον συλλεκτη.                   (2)Ελεγχος του λαδιου του κομπρεσερ για βρωμιες η για μικροτερη ποσοτητα απο το κανονικο.                    (3)Υποπιεση στο συστημα και φορτιση του με νεο φρεον.

             Το ψυκτικο υγρο δεν κυκλοφορει. Συνθηκες :Δεν ψυχει (ψυχει περιοδικα )      

 Προβλημα που παρατηρουμε στο συστημα ψυξεως Πιθανη αιτια του προβληματος      Διαγνωση       Επισκευη
Υποπιεση παρατηρειται στο οργανο χαμηλης πιεσης, πολυ χαμηλη πιεση παρατηρειται στο οργανο υψηλης πιεσης. Παγος η υγρασια στην σωληνωση πριν η μετα απο τον συλλεκτη η την εκτονωτικη βαλβιδα. Το ψυκτικο υγρο ρεει εμποδιζομενο απο υγρασια η βρωμια και παγωνει η παραμενει στην εισοδο της εκτονωτικης βαλβιδας. Η εισοδος της εκτονωτικης βαλβιδας ειναι κλειστη. Το ψυκτικο υγρο δεν ρεει. Αφηνουμε το συστημα να  ηρεμησει και μετα απο λιγο το ξαναθετουμε σε λειτουργια για να διαπιστωσουμε εαν η βλαβη προερχεται απο βρωμια η υγρασια. Εαν το προβλημα προερχεται απο υγρασια τοτε ακολουθουμε την διαδικασια επισκευης (2).  Εαν το προβλημα προερχεται απο βρωμια τοτε καθαριζουμε την εκτονωτικη βαλβιδα  με αερα,η αλλαζουμε την βαλβιδα.Κανουμε υποπιεση στο συστημα και το επαναφορτιζουμε με φρεον. Για διαρροη απο την σωληνα ελεγχου θερμοκρασιας,αλλαζουμε την εκτονωτικη βαλβιδα. 

                   Ελλατωματικο κομπρεσερ.Συνθηκες:Δεν ψυχει       

 Συμπτωμα που παρατηρουμε στο συστημα ψυξεως Πιθανη αιτια του προβληματος     Διαγνωση      Επισκευη
 Πολυ υψηλη πιεση στο οργανο χαμηλης πιεσης. Πολυ χαμηλη πιεση. Εσωτερικη διαρροη στο κομπρεσερ. Ελαττωματικο κομπρεσερ. Αλλαγη  κομπρεσερ.

                            Χρηση νεου τυπου λαδιου κομπρεσερ                     

 Το λαδι του κομπρεσερ λιπαινει το κομπρεσερ διαλυομενο με το ψυκτικο υγρο και κυκλοφορει σε ολο τον κυκλο ψυξεως. Ετσι απο τοτε το λαδι του κομπρεσερ χρησιμοποιειται με R12 το οποιο ομως δεν διαλυεται με το R134a.Εαν αυτο συνεβαινε, το λαδι δεν θα μπορουσε να κυκλοφορησει στον ψυκτικο κυκλο με συνεπεια να μην μπορει να επιστρεψει στο κομπρεσερ και να του δημιουργησει προβλημα.  
Ενα λαδι επωνομαζομενο πολυαλκιλενικη γλυκολη διαλυεται σωστα με το R134a και χρησιμοποιειται αποκλειστικα για τα συστηματα κλιματισμου R134a.Το λαδι αυτο εχει χαρακτηριστικα :ND-OIL8  

                                       Ποσοτητα λαδιου κομπρεσερ

Αν δεν υπαρχει επαρκης ποσοτητα λαδιου στο κομπρεσερ, τοτε το κομπρεσερ δεν μπορει να λιπανθει επαρκως.Απο την αλλη μερια , αν αυτη η ποσοτητα ειναι υπερβολικη, μια μεγαλη ποσοτητα λαδιου θα προσκοληθει στα εσωτερικα τοιχωματα του εξαερωτη (evaporator ),Αποτρεποντας την αποτελεσματικη ανταλλαγη θερμοτητας και μειωνοντας την ψυκτικη ικανοτητα του συστηματος. Γι αυτο το λογο,ειναι σημαντικο να διατηρηθει η σωστη ποσοτητα λαδιου στο κυκλωμα της ψυξης.         Συμπληρωση λαδιου μετα την αντικατασταση ανταλλακτικων. Αν ανοιχττει το κυκλωμα του A/C στην ατμοσφαιρα, το ψυκτικο υγρο θα εξατμιστει και θα εξελθει απο το συστημα του A/C.Παρ ολα αυτα,επειδη το λαδι του κομπρεσερ δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασια δωματιου , σχεδον ολοκληρη η ποσοτητα του θα παραμεινει στο συστημα. Γι αυτο το λογο, οταν αντικαθισταται ενα εξαρτημα, οπως το φιλτρο /αφυγραντης, τον εξαερωτη, τον συμπηκνωτη, πρεπει να προστεθει μια ποσοτητα λαδιου στο καινουργιο εξαρτημα ιση με αυτη που περιεχεται στο παλιο εξαρτημα. Το ακολουθο ειναι ενας οδηγος για την ποσοτητα του λαδιου που πρεπει να προστεθει οταν αντικαθισταται ενα λειτουργικο εξαρτημα:                                                                                                                         

-Φιλτρο αφυγραντης 10-20 κ.εκ.
-Συμπύκνωτης 40-50 κ.εκ.  
-Εξαερωτης (Evaporator ) 40-50 κ.εκ.
-Κομπρεσερ (βλεπε σημειωση παρακατω)
Σημειωση:Στα καινουργια κομπρεσερ υπαρχει ολη η ποσοτητα λαδιου που χρειαζεται το συστημα. Ετσι οταν αλλαζετε το κομπρεσερ, πρωτα αδειαστε και μετρηστε την ποσοτητα του λαδιου στο παλαιο κομπρεσερ.Μετα αδειαστε το λαδι απο το νεο κομπρεσερ και συμπληρωστε την ιδια ποσοτητα λαδιου με αυτη που βγαλατε απο το παλαιο, προσθετοντας και αλλα 20 cm3 στο νεο κομπρεσερ.

                                                Ηλεκτρικο κυκλωμα  A/C

Eλεγχος ηλεκτρικων προβληματων. Πριν απο οποιαδηποτε επισκευη ηλεκτρικου προβληματος οι θεσεις των διακοπτων , ρελιεφ, ενισχυτη και ηλεκτρικων κυκλωματων πρεπει να ελεγχθουν.Το παρακατω διαγραμμα δειχνει τα ηλεκτρικα σημεια και επαφες. Τα τυχον προβληματα πρεπει να ελεγχθουν συμφωνα με το διαγραμμα. Ηλεκτρικα σημεια με την ενδειξη (*) δεν χρησιμοποιουνται σε ολα τα μοντελα αυτοκινητων

      Το κομπιουτερ του A/C (ampilifier )ενεργοποιει τον μαγνητικο συμπλεκτη οταν πληρουνται οι παρακατω προυποθεσεις  

                     ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ       ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ
   Διακοπτης Αναφλεξης στη θεση ΟΝ                                -
   Διακοπτης A/C στη θεση ON                                -
   Ρελε καλοριφερ ON                                -
   Πιεση ψυκτικου υγρου μεσα στα προκαθορισμενα ορια Διπλος διακοπτης πιεσης
   Στροφες κινητηρα πανω απο το προκαθορισμενο οριο   Ηλεκτρονικη
   Κινητηρας οχι κατω απο υψηλο φορτιο   Κομπιουτερ κινητηρα
   Οχι κολλημενο κομπρεσερ   Αισθητηρας κολληματος συμπιεστης
   Θερμοκρασια εξαερωτη πανω απο το προκαθορισμενο οριο   Αισθητηρας θερμοκρασιας

              Τα δυο βεντιλατερ λειτουργουν συμφωνα με τον ακολουθο πινακα

  ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΨΥΓΕΙΟΥ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΣΥΜΠΥΚΝ.A/C    ΡΕΛΕ Νο 1    ΡΕΛΕ Νο2  ΡΕΛΕ ΜΑΓΝ.ΣΥΜΠ. ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
  ΧΑΜΗΛΗ   ΧΑΜΗΛΗ    ON    ON   ON  ON
  ΥΨΗΛΗ   ΥΨΗΛΗ    OFF    OFF   ON  OFF
  ΥΨΗΛΗ*   ΥΨΗΛΗ    OFF    OFF   OFF  (βαλβ.θερμ.νερου)OFF

*Οταν το A/C Δεν ειναι ενεργοποιημενο.

                                     Σχεση θερμοκρασιας -πιεσεως

TEMPERATURA DI VAPORIZZAZIONE                R12            R134a
     PRESSIONE ASSOLUTA   PRESSIONE ASSOLUTA
            (°C )             (BAR)             ( BAR )
            -40              0,642             0,512
            -35              0,808             0,661
            -31              0,963             0,804
            -30              1,005             0,844
            -29,8              1,013                -
            -29              1,048             0,884
            -27              1,140             0,971
            -26,1                 -             1,013
            -26              1,187             1,017
            -25              1,237             1,064
            -20              1,510             1,327
            -15              1,826             1,639
            -10              2,191             2,005
            - 5              2,611             2,432
              0              3,086             2,925
              5              3,624             3,492
             10              4,230             4,139
             15              4,911             4,873
             20              5,667             5,702
             25              6,508             6,634
             30              7,434             7,675
             40              9,582             10,122
             50             12,147             13,113
             60             15,182             16,727
             70             18,727             21,056
             80             22,840             26,213
             90             27,564             32,348
 
         
         

Φυσικό Αέριο, Θέρμανση, Κλιματισμός, Υδραυλικά. κατασκευή - εγκαταστάσεις - πωλήσεις - μελέτες - επισκευές.
Κλιματιστικά, Daikin, Συστήματα θέρμανσης, υδραυλικών, ηλιακά, Καυστήρες πετρελαίου, Θερμαντικά σώματα, Διακόπτες σωμάτων, Δεξαμενές πολυαιθυλενίου, Αυτονομίες, Καμινάδες, Κυκλοφορητές, Δοχεία Διαστολής, Θερμοσίφωνες, Ηλιακά, Ταχυμπόιλερ λεβητοστασίου, Όργανα θέρμανσης Επιτοίχιοι λέβητες, Εξαρτήματα καμινάδος, Καυστήρες Αερίου, Μελέτη Φυσικού αερίου, Split τοίχου, Δαπέδου/οροφής, Κασσέτες, Οροφής/τοίχου, Τύπου αεραγωγού, Συστήματα νερού, Εξαρτήματα σιδηροσωλήνας, Εξαρτήματα Ορειχάλκινα, Εξαρτήματα χάλκινα, Σωλήνες, Μονώσεις, Mπαταρίες, Στηρίγματα, Αναλώσιμα, Κόλλες, Καθαριστικά, Σπιράλ

Μηλιαράκη 17 - Κάτω Πατήσια, 111 45, Αθήνα, Τηλ.: 210-22.80.384, 22.86.268, Fax: 210-22.81.026, george@soldatos.gr
Σπάρτακου 6 - Καλλιθέα, 176 76, Αθήνα, Τηλ.: 210-34.61.963, 34.59.269, Fax: 210-34.27.021, spyros@soldatos.gr
Copyright © 2008 - soldatos.gr - All Rights Reserved.


Art Internet Design

 
Εταιρικό προφίλ Προϊόντα Βασικές Αρχές E-shop Δελτία Τύπου Επικοινωνία